SERWIS / POMOC TECHNICZNA

serwis kyocera

Patrząc na Twój biznes pod różnymi kątami

Kupując produkt marki KYOCERA, nie kupujesz zwykłego urządzenia, ale także klucz do sukcesu. Zawsze mamy na względzie również potrzeby naszych klientów. Każde urządzenie wymaga opieki serwisowej. Nasi specjaliści zatroszczą się o każde urządzenie. Jesteśmy w stanie dostosować się do indywidualnych potrzeb naszych klientów. Potrafimy spojrzeć na każdego pod innym kątem w zależności od jego potrzeb i wymagań. Każde urządzenie marki KYOCERA zostało wyposażone w łatwy do obsługi i przyjazny dla użytkowników panel sterowania, co ułatwia pracę.

Nasz serwis zaczyna się długo przed Twoim zakupem

W naszej firmie serwis nie jest postrzegany tylko jako dostarczenie urządzenia i późniejsze jego serwisowanie. Nasi technicy, dealerzy i partnerzy serwisowi są zaangażowani w proces rozumienia płynności Twojej pracy tak, żebyśmy mogli dostarczyć Ci elastyczną ofertę produktową pasującą dla Twojej firmy - bez względu czy jest mała czy duża. Taka sama elastyczność dotyczy naszych propozycji umów serwisowych, które są przygotowywane specjalnie dla zaspokojenia Twoich indywidualnych potrzeb. A jest to tylko początek...

Zawsze tam, gdzie jesteśmy potrzebni

Filozofia KYOCERY zakłada, że Twój biznes i nasz serwis powinny iść “ramię w ramię”. Nasz wyspecjalizowany serwis jest zawsze na miejscu, aby służyć Tobie pomocą. Zapewniamy zawsze skuteczne rozwiązania każdego problemu. Niezależnie od tego jak dobrze idzie biznes, my zawsze staramy się, aby było jeszcze lepiej. Najlepszym świadectwem naszych osiągnięć jest zadowolenie naszych klientów. Zawsze rozwiążemy Twój problem.

WSPARCIE KLIENTA

BIURO OBSŁUGI KLIENTA

ARCUS S.A. Dystrybutor KYOCERA w Polsce

ul. Kolejowa 5/7

01-217 Warszawa

tel. 48 (22) 53 60 800

email:serwis@arcus.com.pl

www.arcus.pl

Scroll to top