W wielu firmach, wysoko wykwalifikowani i kosztowni pracownicy działów IT tracą cenny czas na administrację i zarządzanie infrastrukturą wyjścia. Nawet najprostsze czynności jak zamówienie materiałów eksploatacyjnych, czy interwencji technicznej wymaga zaangażowania znacznych zasobów tym bardziej jeśli ilość dostawców i serwisów świadczących usługi jest większa.


Z jednym punktem kontaktowym KYOCERA MDS zaoszczędzisz nerwy, godziny pracy i pieniądze. Czy chodzi o nowy sprzęt, obecnie użytkowany, części zamienne lub papier, możemy zorganizować wszystko, co jest potrzebne dla funkcjonowania systemu.


Jeden punkt kontaktowy ogranicza zaangażowanie Twoich zasobów, przede wszystkim personel IT, który może być zaangażowany w bardzie produktywne i wartościowe procesy.


Zmniejsz frustrację i zaangażowanie zasobów. Wpłyń na zwiększenie wydajności personelu.

MDS Korzyści

KYOCERA MDS redukuj koszty, zaangażowanie personelu IT i chroń środowisko.

więcej...

Downloads

Scroll to top