Zbyt często zadania wykonywane przez pracowników, a związane z tworzeniem dokumentów wymagają dostępności materiałów eksploatacyjnych takich jak np. toner. W przypadku gdy łańcuch dostaw funkcjonuje nieudolnie, a zapasy wyczerpują się, Twój biznes narażony jest na ponoszenie dodatkowych kosztów związanych z niewykonaniem zadania, nagromadzeniem prac i przestojem infrastruktury.


KYOCERA MDS oferuje szeroki zakres wydajnego systemu zaopatrzenia w materiały i usługi. Dzięki zdalnemu procesowi monitorowania systemu produkcji dokumentów, na bieżąco są sprawdzane Twoje zapasy materiałów eksploatacyjnych. W przypadku wyczerpania zapasów są one uzupełniane zanim zdążysz zareagować. Twoje zasoby nie są zaangażowane w procesy administracyjne.

Z naszym aktywnym systemem dostarczania usług, zawsze będziesz miał dostęp do materiałów eksploatacyjnych w miejscu gdzie są potrzebne. Unikniesz zbędnego przestoju, zaoszczędzisz czas i koszty.

MDS Korzyści

KYOCERA MDS redukuj koszty, zaangażowanie personelu IT i chroń środowisko.

więcej...

Downloads

Scroll to top