Zbyt często zadania wykonywane przez pracowników, a związane z tworzeniem dokumentów wymagają dostępności materiałów eksploatacyjnych takich jak np. toner. W przypadku gdy łańcuch dostaw funkcjonuje nieudolnie, a zapasy wyczerpują się, Twój biznes narażony jest na ponoszenie dodatkowych kosztów związanych z niewykonaniem zadania, nagromadzeniem prac i przestojem infrastruktury.
KYOCERA MDS oferuje szeroki zakres wydajnego systemu zaopatrzenia w materiały i usługi. Dzięki zdalnemu procesowi monitorowania systemu produkcji dokumentów, na bieżąco są sprawdzane Twoje zapasy materiałów eksploatacyjnych. W przypadku wyczerpania zapasów są one uzupełniane zanim zdążysz zareagować. Twoje zasoby nie są zaangażowane w procesy administracyjne.
Z naszym aktywnym systemem dostarczania usług, zawsze będziesz miał dostęp do materiałów eksploatacyjnych w miejscu gdzie są potrzebne. Unikniesz zbędnego przestoju, zaoszczędzisz czas i koszty.
MDS Korzyści
KYOCERA MDS redukuj koszty, zaangażowanie personelu IT i chroń środowisko.
więcej...Downloads
- Folder KYOCERA MDS (1,26 MB)