Mercator

Sprzedaż detaliczna

Firma zaoszczędziła 40% na kosztach produkcji dokumentów

W środowisku obiegu dokumentów firmy Mercator nie było żadnej kontroli nad kosztami i przepływem dokumentów. Dokumenty były skanowane i dystrybuowane bez nadzoru. Koszty materiałów eksploatacyjnych były niedopuszczalnie wysokie.

Wyzwanie

Firma zatrudnia ponad 20.000 osób w 7 krajach. Do tej chwili spółka wykorzystywała wiele marek drukarek i urządzeń wielofunkcyjnych. W wyniku rozszerzenia firmy i przejęć zmuszona była do łączenia różnych struktur IT w jedną całość. W środowisku obiegu dokumentów nie było żadnej kontroli nad kosztami i przepływem dokumentów. Dokumenty były skanowane i dystrybuowane bez nadzoru. Koszty materiałów eksploatacyjnych były niedopuszczalnie wysokie.

Rozwiązanie

  • Po dogłębnej analizie przepływu dokumentów i infrastruktury sprzętowej, wszystkie urządzenia o wysokim koszcie CPP zostały zastąpione urządzeniami wielofunkcyjnymi i drukarkami wysokonakładowymi Kyocera.
  • Centralziacja druku.
  • Instalacja systemu MyQ we wszystkich regionach do łatwego i skutecznego nadzoru wykorzystania maszyn i kontroli kosztów.

Korzyści

  • Średnio 40% oszczędności na kosztach produkcji dokumentów.
  • Większa wydajność dzięki zoptymalizowanej flocie urządzeń.
  • Ujednolicenie zarządzania dostawami usług i materiałów eksploatacyjnych (jeden punkt kontaktowy).
  • Przejrzysty system obiegu dokumentów i monitorowania urządzeń


Download/Pobierz

Historia wdrożenia według klienta

''Wdrożenie rozwiązania KYOCERA MDS, to zapowiedź nowej ery w zarządzaniu dokumentami. Musieliśmy zintegrować proces drukowania, kopiowania i skanowania z rozwiązaniami i elementami naszej infrastruktury IT. Zaangażowanie lokalnego partnera KYOCERA oraz osiągnięte wyniki przerosły nasze oczekiwania, które i tak były wygórowane."

Matija Bošnjak  IT Manager - Mercator Chorwacja, Zagrzeb

Scroll to top