Bamburi

Budownictwo

Firma obniżyla całkowite koszty produkcji dokumentów o 30%

Rozwój firmy bez jednoczesnego zarządzania obiegiem dokumentów doprowadził do samodzielnego doraźnego nabywania kopiarek, drukarek, skanerów i faksów.

Wyzwanie

Rozwój firmy bez jednoczesnego zarządzania obiegiem dokumentów doprowadził do samodzielnego doraźnego nabywania kopiarek, drukarek, skanerów i faksów. Doprowadziło to do stworzenia systemu, który nie był w pełni wykorzystywany, obsługiwany był przez wielu dostawców i wiązał się trudnościami w procesie wsparcia technicznego.

Rozwiązanie

  • Dostosowanie systemu optymalizacji, wdrożenie i bieżące zarządzanie.
  • Instalacja systemu do kontroli kosztów, który umożliwia autoryzację użytkowania za pomocą karty, identyfikacja źródła powstawania kosztów.
  • Optymalizacja wszystkich procesów związanych z produkcją i obiegiem dokumentów w celu zwiększenia produktywności i wzrostu satysfakcji pracowników.
  • Wykorzystanie interfejsu WWW, dzięki któremu użytkownicy mogą automatycznie instalować sterowniki druku dla różnych lokalizacji.

Korzyści

  • Znacząca poprawa ciągłości pracy systemu od 50% do 99,5%
  • Obniżenie o 30% całkowitych kosztów produkcji dokumentów
  • Zmniejszenie zużycia papieru o 30%
  • Redukcja ilości urządzeń
  • Zwiększona wydajność pracowników dzięki zastosowaniu nowoczesnych rozwiązań
  • Uproszczony system rozliczania ( raz na miesiąc) automatyzacja procesu zamówień


Download/Pobierz

Historia wdrożenia według klienta

''Dzięki wprowadzonym zmianom zostały obniżone koszty, zwiększono efektywność i poprawę zarządzania dokumentami. Zespół KYOCERA słuchał uważnie naszych potrzeb. Spotkaliśmy się tylko kilka razy, a zaproponowane zmiany i uzyskane wyniki przekroczyły nasze oczekiwania. "

Herbert Mulindwa Service Delivery & Infrastructure Manager, Bamburi Cement Nairobi, Kenia

Scroll to top