Augsburg

Usługi publiczne

Firma osiągneła oszczędności na poziomie 25% i stabilność planowania kosztów na przyszłość.

Zastana sytuacja w urzędzie miasta Augsburg dotyczyła rozproszonej i heterogenicznej floty urządzeń pochodzących od 10 dostawców. Setki różnych typów urządzeń i ponad 700 typów tonerów. Do tego czasu najważniejszym wyznacznikiem była tylko cena zakupu urządzenia, pozostałe koszty takie jak np. ochrona środowiska nie były brane pod uwagę.

Wyzwanie

Zastana sytuacja dotyczyła rozproszonej i heterogenicznej floty urządzeń pochodzących od 10 dostawców. Setki różnych typów urządzeń i ponad 700 typów tonerów. Do tego czasu najważniejszym wyznacznikiem była tylko cena zakupu urządzenia, pozostałe koszty takie jak np. ochrona środowiska nie były brane pod uwagę.

Rozwiązanie

  • Szczegółowa analiza kosztów infrastruktury oraz kosztów wynikających z centralnej platformy informacji i zamówień publicznych, która działa za pośrednictwem władz miejskich sieci intranet. W związku z tym wymagany jest jeden punkt kontaktowy do obsługi systemu. Wyeksploatowane stare urządzenia zostaną zastąpione sukcesywnie nowymi rozwiązaniami.
  • Implementacja urządzeń KYOCERA, które gwarantują wyjątkową wysoką wydajność pracy, szczególnie w przypadku druku, a dzięki wysokiej ilości generowanych kopii gwarantują niski całkowity koszt posiadania.
  • Opracowanie systemu oceny środowiska do zamówień publicznych.

Korzyści

  • Oszczędności na poziomie 25% i stabilność planowania kosztów na przyszłość.
  • Wdrożenie urządzeń KYOCERA doprowadziło nie tylko do drastycznego ograniczenia emisji CO2 emisji, ale również kosztów energii.
  • Zmniejszenie obciążenia pracą poprzez skuteczne i zautomatyzowane rozwiązanie sieciowe dla zamówień publicznych.


Download/Pobierz

Historia wdrożenia według klienta

''Dzięki wysokiej efektywności kosztowej osiągnęliśmy oszczędności na poziomie 25%. Mamy dane, które to potwierdzają i w dalszym ciągu będziemy optymalizować system".

Anke Lemke Szef IT Urzędu Miasta Augsburg

Scroll to top