Aktualizacje Microsoft KB5000802 i KB5000808: jak rozwiązać problem z wydrukiem

11 marzec 2021

9 marca Microsoft rozpoczął automatyczne aktualizowanie systemów operacyjnych Windows 10 (aktualizacje KB5000802, KB5000808, KB5000809, KB5000822). W wyniku błędów w automatycznej aktualizacji zdiagnozowany został problem przy próbie wydruku. Objawia się on pojawieniem “bluescreena” oraz zawieszeniem systemu. Błąd dotyczy głównie urządzeń Kyocera, Ricoh i Zebra.

Aby rozwiązać problem, należy:

  • dla Windows 10 Build 1909 ręcznie odinstalować aktualizację KB5000802,
  • dla Windows 10 Build 2004 oraz 20H2 ręcznie odinstalować aktualizację KB5000808,
  • dla Windows 10 wersja 1803 ręcznie odinstalować aktualizację KB5000809,
  • dla Windows 10 wersja 1809 ręcznie odinstalować aktualizację KB5000822,
  • dla Windows 10 wersja 1909 ręcznie odinstalować aktualizację KB5000808,
  • dla Windows 10 wersja 2004 oraz20H2 ręcznie odinstalować aktualizację KB5000802.

Rekomendujemy również, aby zablokować pobieranie nowych aktualizacji do czasu naprawy błędu przez Microsoft.

W przypadku pytań zapraszamy do kontaktu: serwis@arcus.pl

Więcej informacji na windowslatest.com  



Scroll to top