System zarządzania drukiem MyQ w „Rzeczpospolitej”

22 listopad 2016

Strona internetowa dziennika „Rzeczpospolita” opisuje w artykule kłopoty pracowników biura z drukowaniem. Przedsiębiorców i menedżerów denerwują wysokie koszty druku, które wynikają z dużego zużycia materiałów eksploatacyjnych, ponieważ nie wiadomo kto i jak korzysta z biurowych drukarek, a koszty druku rosną

Drukarki i urządzenia wielofunkcyjne są nierównomiernie obciążone pracą: niektóre urządzenia wykorzystywane są sporadycznie, do innych stoi kolejka osób oczekujących na wydruk. Często dochodzi też do sytuacji, że dokumenty leżą wydrukowane przez kilka dni na drukarce, bo pracownicy zapomnieli je odebrać.

Jak możemy przeczytać w artykule opublikowanym na stronach „Rzeczpospolitej” z pomocą w organizacji pracy biurowej przychodzi oferowany przez dystrybutora urządzeń Kyocera firmę Arcus system zarządzania drukiem MyQ.

System MyQ umożliwia kompleksowe zarządzania procesem przetwarzania dokumentów organizacji, tj. procesem skanowania, kopiowania, drukowania, zarządzania użytkownikami oraz ich uprawnieniami do wykorzystania dostępnych funkcji, np. druku kolorowego.

Dzięki m.in. rozbudowanym funkcjom raportującym (system raportów ilościowych i kosztowych z podziałem na użytkownika, dział, departament, oddział czy projekt, a także raporty centralne) MyQ umożliwia tani druk.

MyQ posiada wiele innych funkcji. Są to m.in.: wydruk podążający, wydruk bezpośredni, wydruk bezpieczny. Bezpieczeństwo drukowanych dokumentów gwarantuje autoryzacja użytkownika przy urządzeniu wielofunkcyjnym za pomocą PIN, loginu i hasła, karty zbliżeniowej.

System MyQ obsługuje smartfony i tablety, pozwala również na obsługę zasobów chmurowych, np. OneDrive czy GoogleDrive.

Więcej na temat możliwości systemu MyQ można przeczytać w artykule opublikowanym na stronach internetowych dziennika „Rzeczpospolita”:

 



Scroll to top